onsdag 28 september 2011

Onsdag :)

Försov mig imorse, men kom i tid :)
Hade lika gärna kunnat legat kvar under mitt varma
täcke, men va lika bra att häva sig iväg..
Haft två lektioner digitalbild med malin, lika rolig varje gång..
Även fast tösen försöker övertala mig att hoppa av lektionen..
nej nej, blir inge sånt :)

Hade även yoga igår, såå skönt :) Va så himlans länge sen
sist, så va riktigt kul :)

Förövrigt har de inte hänt speciellt mycket idag faktiskt..
Varit och hälsat på i stallet en vända :) kollat på nya hästen, såå fin :) 
Bara lägtar tills vi ska ut på vägarna & SKEN :D hahaha!

Blir övernattning på spanskvägen ikväll också, ska se om tösen
har ork att sätta i håret på mig (: hoppas hoppas..
Tråkigt att BJ jobbar, blir så tomt då! 


Förresten har jag fått jobb :) Vikarie, men bätre än inget :D 
Ska bli så otroligt att äntligen få jobba med människor, underbart!
Tror faktiskt att att få jobba med människor är min grej :) så GLAD TJEJ!


Nu blir de maat, sen en promenix ner på staan :D 

PUSS / S

Jag älskar dig <3