fredag 2 september 2011

Såååå sant..

Det kommer en tid i livet när Du måste släppa allt.... 
Meningslösa draman, människor som skapar dem och i stället omge dig med människor som får dig att skratta så mycket att du glömmer det dåliga och bara fokuserar på vad livet har att erbjuda...alla godsaker..
 När allt kommer omkring är livet för kort för att vara annat än lycklig ! :)


Kollat på en film med mican & stefan ikväll, helt okey faktiskt..
bättre än filmen jag och mican lyckades ladda ner igår iaf :D haha! 


ska väl försöka sova, lika bra de, så man blir frisk någongång..
Pratade med mormor idag och hon sa att "tålamod" var den ända lösningen..
men ge mig en medicin som gör mig gaaalet frisk.. ska verkligen ta
vara på all tid jag får är denna helvetes förkyldning är över ;D TRO MIG!


Undra vad man skall hitta på för bus imorgon?
hade velat åka ut till tilda i rullbo, men inte ens någon idé att fråga när
man är sjuk.. humm..


Ajaa, sätter på en film & försöker sova! 


NATTIS Pussar / S