söndag 11 september 2011

Sweet sunday :)

Hade massa måsten idag, som jag faktskt inte orkar bry miig om?
Vart en mys Lördag med malin igår, drog en P-K & pratade massor..
Kom hem vid 11/12, läste några timmar & sen soov ja :D Riktigt skönt
att vakna ännu en söndag och inte vara bakis :) Soft soft..

Sitter med färg i håret, har som sagt inte färgat håret
på ett par månader, så blir nöjd hur de än blir.. bara jag slipper
utväxten :P haha..,
Sover hos Mican inatt, eftersom S & D drar till Norge :)
Så lilltösen ville inte sova själv, klart man ställer upp :)

Skola imorgon, dock bara en lektion Matte, känns skönt :)
För sen blir de hem och tvätta & göra de som skall göras..

På Onsdag drar vi vidare mot huvudstaden & ännu en Lasse Stefanz
kryssnig med massa underbaringar ! :) <3 puss på de..

Fick en känsla idag att jag saknar min älskade kusin Lollan
så otroligt mycket.. Kollade på gamla bilder idag och ACK
sååå jävla kul i haft under alla dessa år..
Minnen om liksom aldrig kommer att försvinna, som man bara
kan skratta åt nu efteråt :D
Som när vi kom hem en morgon & verkligen poppade Markoolio "emma"
låten.. Hela huset vaknade och alla gapade att vi skulle vara tysta,
och de ända vi gjorde var att garva ännu mer :D haha !
Föralltid i mitt hjärta min kära kusse <3 :D
 ( Gammal bild)