torsdag 22 september 2011

Torsdag..

Måste börja med att skriva att Mora lasarett kan
ta sig någonstans.. ringde dig idag & fick en tid IMORGON.. visst att
de inte fanns nå tider.. men hur lång tid kan de ta att ta ett halsprov? Höh ^^
Så kvart över 8 skall jag infinna mig på Vårdcentralen imorgon..
De betyder också att jag missar första lektionen av T-S INGEN glad olle där inte..
Missade ju förra Fredagen, och kommer AVSOLUT inte skriva varför här..
Dom närmaste vet & de räcker tycker jag :D hahaha!

Sov hos sambon inatt igen, tog en lååång promenix igår kväll
och missade sov 10:an "opps" Gjorde en ansiktsmask "kolla bilder på Micans blogg" sen & kollade på
början av avtar, somnade ju ganska snabbt, så kändes onödigt att ens se början av filmen..
sååå MICAN ikväll blir de en repris ;) haha!!

Gick iaf upp imorse och började fixa mig, Söt madde vad också vaken, vilket
kändes ganska tryggt så jag slapp vara vaken själv med maran <3 ;) hehe..
Konstgit nog frågade Bj om de var fler än jag nere för att hon hörde massa
olika röster " rös i hela kroppen och sprang till bussen"
Nu sitter jag hemma hos mamii <3 :) Underbart känner jag ..

För övrigt är de faktiskt en sorg dag, fick reda på av C igår
att Carro skulle ta bort majja :( Den underbara älskade vovven, som
varit med så länge & som jag tycker så mkt om ..
uchha mig :( <3 LOVE! R.I.P <3

Nu ska jag ta och äta någonting, får se va de blir :)

TJAO / S


Syskonkärlek är nog de underbaraste <3