lördag 3 september 2011

Hemma, hemma, hemma!

Om man säger så var de ju ett tag sen jag var hemma ;P
David & Mican skjutsade hem mig vid 9, eftersom
skogsmullarna skulle ut i skogen och plocka lingon..
Undra hur många lingon de finns i världen ? ;) höh ^^

Funderar på vad man skall göra av denna dag, antingen
blir de Falun med D , eller så åker jag till blge och övenattar
hos en kär gammal vän :) Carro ! <3

Så får se vad min smarta hjärna kommer på att göra?

Pratade med mammsen för en stund sen & dom har de bra än :)
saknar dom så fruktansvärt, trodde inte att de skulle bli så tungt
utan henne en vecka? :P tönt Sandra..

Räknade ut att de var 11 dagar kvar tills L-S kryssningen
med alla underbaringar :D ska bli såå kul..
Och att Lollan och co skulle åka va ju mer än underbart..
Sist vi åkte buggade vi heela natta lång :D & hade AS kul..
Så denna gång ska bli ännu roligare, kryssning is the shit ;D

Eftersom jag lånar peters bärbara har jag inga nya bilder häller
att lägga ut :S suck..
Dax att försöka göra nått åt mitt utseénde.. tar en dusch ;D

TJAOO / S