tisdag 4 oktober 2011

Kalas x2

Tack som F-N för denna helg alla underbaringar!
Haft världens bästa födelsedag med massa folk som jag
bara ÄLSKAR!
Helgen började med att Jag,Mican & madde hade Fredagsmys..
Satte i resten av löshåret, drack öl & åt gott :)
Vaknade på Lördagmorgon av massa sms och samtal :D Gull Nii!
Gick på toa och till min stora förvåning stod mican utanför med ett paket i handen
ENBART sova trasan, så ni vet ;) hehe ^^,
Iaf, fick ett jätte fint halsband som är ett hjärta av DIAMANT "ser de ut som" :D
Som jag själv pekade ut på våran långpromenad genom skyltfönstret.. HAPPY!

Åkte runt halva mora för att fixa de som skulle fixas :)
Köpte två tårtor som mamma fick fixa till lite från Mora Kaffestuga :)

Och hämtade även tårtorna som Mican & Madde så
snällt gjorde till mig :D Mumms!


Efter mycket fika m.m vart de party :D
Fick massa fint & vart sjukt nöjd!










Bilderna får säga allt, drog till Parken & hade tervligt :)

Dax att börja göra sig klar, skall ¨på inskolning på 3 :)
PUSS / S