fredag 2 september 2011

Sick sick sick

Som dom flesta redan vet, så är jag galet sjuk..
Visst börjar de bli bättre, men de är såå jobbigt..
Sitter hemma hos mican och väntar på att hon skall komma
Hem från skolan :)

Hade en lugn mys kväll igår, slog ihop våra
Smarta hjärnor och laddade hem en skräck film och åt tacos..
La oss vid 11, sen har jag sovit till och från he la natten.. :s

Så denna helg blir också lugn, funderar starkt på att hänga på
Tråk fians trend med en vit månad, har ju ändå varit nykter
Ett tag nu :) så L-S får bli nästa party tillfälle..

Nu Ska jag ta mitt kaffe och sätta mig ute och röka, måste
Få lite frisk luft känner jag :)

Förresten har jag pratat med mamma, Malin och Emelie idag och
Alla verkar ha de super bra.. Känns skönt att höra :))

Men, skriver kanske en rad ikv :)

Puss på alla undrbaringar ~<3~ // s