tisdag 13 september 2011

Tisdag :)

Övernattade hos Mican inatt igen :) Kollade på en jäte bra film ;


En film jag verkligen rekomenderar :)
Va ute på en lååång promenix igår också, riktigt skönt..

Somnade vid halv 1 & johanna ringde imorse halv 8 och frågade om jag
hade försovit mig " började 20 över 12" höhö ^^,
Men gick upp vid 9 och hoppade in i duschen & gjorde mig klar..
Drog till skolan & hade en lektion " att lyckas med studier" vart inte mkt gjort
men liite iaf :) hehe ^^ Mest flumm som vanligt med Fröken Pers..
Undra om man någonsin kommer få något gjort i hennes närhet :D haha ..

Imorgon denna tid infinner vi oss i sthlm, ska iväg på
L-S kryssning :) ska bli såå kul ...
Åker med bästaste syster, M & A :)
Kommer bli underbart...

Kan inte släppa att en viss person snackar så mkt skit.. Trodde att
du var mogen nog för din ålder, men icke! SUCK...
Och du har alltid varit en liten "förebild", men inte längre! humm..

Nyss ätit, väntar på att mlii skall bli klar med stallet så vi
kan åka ner och sooola, i need some B vitamiiin!! haha...

Nu ska jag börja packa, har inte tid med de ikv! ;)

PUSS / S