torsdag 22 september 2011

Ridskolan! ;)

Varit på Mora ridklubb idag med min lillasyster & Peter :) 
hon är såå duktig, behövde ingen som "hjälpte" henne i paddocken.. klarade
allt helt galant " lite för stolt" men blir så glad när man tänkte
på när man själv va så liten och började rida ;) hehe ^^


Sitter i S-H och väntar på att Mican & maran skall komma hem,
denna funkar ju inte!!!! :D hehe.. 
blir en låång promenix ikväll igen, dax för fröknarna karlsson
att palla lite mer äpplen men är sååå goda så...


får se vad helgen även har att ge, hockey på Lördag förhoppningsvis! :) 
Sen blir de kanske lungt (?) 
för nästa helg går vi all in, fyller faktiskt 21 på Lördag..
Kom på mig själv att önska en sak för mig själv idag "om ni fattar" 
Och vem sitter i sin ensamhet och önskar sig massa konstigheter :D hahaha..
förutom jag då *visslar* hahaha...


Lyssnar på låten all i need is you med förra idol gänget :) 
den är ju sjukt bra & mycket vacker :) 
Sigge söt sitter brevid och vill gå ut ser de ut som..
men går inte en meter från datorn förns någon kommit hem..
varför tänker jag inte skriva ut, för vem vet vad som händer då? *buuu* haha xD 


Som sagt, fick även lite mamma tid idag & de gjorde mig lycklig :D 
blir så glad av att få vara med henne, vare sig de är korta studer eller timmar :) 
Hon är verkligen ALLT <3 jag älskar dig mamma <3


Fick ta en bild från bloggen, eftersom jag tagit över BJ:S dator medans dom är borta :)