tisdag 18 oktober 2011

glömt lösen!

Trodde att jag hade hglömt bort mitt lösenord på min gamla
blogg, men KOM PÅ DE :D wihoo!
Kollade in gamla bilder/inlägg, miss that time!

Tänkte faktiskt släng in en bild på alla favorit "eller inte"
Och de är inte vilken misse som helst, utan min ÄLSKADE linus ! <3
Efter all sorg och de nere i kollektivet så saknar jag linus så otroligt mycket..

Min älskade misse om jag aldirg mer kommer att få träffa, som faktiskt vet alla
mina hemligheter jag hade när jag var liten, fanns alltid vid min sida :)
Natt som dag :)



Nu sitter jag i skolan & gör min och Malins läxa, eftersom lilltösen inte
har tid för de själv, och de skall vara utskrivet och KLART imorgon 08.15 :)
För då blir de laktion med Staffan..

sov som vanligt i kollektivet inatt eftersom Steffano är och jobbar.
Men sover som en gud i micans "nya säng" ..
skriver en rad senare, nu är de FIKA :D

Puss / S