måndag 24 oktober 2011

Lager 70

Imorgon 25/10 öppnar Lager 70 i Mora, kors i taket :)
Ska bli roligt att kika in där, lager 70 är ju bara nått man åker förbi i Insjön om tid ges :)


Sov hos Elinoran inatt, vart film/chips och massa massa mys!
Kollade på en film där en tjej som levde ett mycket stressat liv, fick beskedet tjocktarms Canser!
Trodde faktiskt att filmen skulle sluta lyckligt, men icke.. Hon dog, såklart!
Filmen var både lycklig, tragisk och rolig :) Så bra va den iaf..
Började ladda ner en film, men skulle ta en evighet att få ner den, så tog bort allt ist ;) haha!

E väckte mig vid halv 10, sov till 10 & sen kom mamma och peter och hämtade mig..
Åkte till willys & köpte lunch! De vanliga ;) höhö ^^,

Ikväll blir de jobb, sista inskolningen.. Jobbar 9-19 på Söndag.. Så de känns bra! :)


För övrigt ska de bli ett hejdundrande party denna helg, skoternsdag & jag jobbar INTE :D ha!

Barnvakt nu till 6, sen kommer mican.. så blir de en promenix ner på stan, börjar 9 & slutar 11
Vet inte hur många gånger jag skrivit att jag trivs på mitt jobb, så gör´t igen.. STORMTRIVS :)

Sen blir de läggdax för fröken karlsson efter jobbet :)

På Fredag är de EXAKT en månad tills vi drar på ännu en kryssning, men denna gång
blir de inte L-S utan Streaplers :D ska bli satan i gatan :D Åker med två underbaringar!

Dax att göra lite nytta.. Puss