söndag 23 oktober 2011

Blogg söndag ;)

Vaknade halv 1, puuh helt död.. men tog mig upp iaf :)
Va på sportbaren med malin och massa underbaringar igår :D Super kul ..
Kom hem typ kvart i 3, blev en P-W hem :D Musik i öronen & en lite halvfull jänta vart allt mycket lyckat :D
Träffade på massa trevligt folk igår, och kvällen vart super lyckad! :)

Träffade emelie över en ciggeluring imorse :) Ännu mycket trevligt!
Vart massa part & även bestämmelse att de blir en ridtur till veckan :D som jag längtat!
I Torsdags när jag var på M-K så såg jag att Mira stod där, vart massa pussar & mys..
underbara häst :D

Ikväll blir de elinore mys, skall vara barnvakt :)
& imorgon blir de en lektion i skolan, sen jobba kväll, sista inskolningen!
Sen börjar allvaret :D men de är så kul att man verkligen trivs på sitt jobb..
Mora hotell gav magsår ;) Och vill verkligen jobba med människor så :D

dax att göra sig klar, elli ringde och åkte precis från Älviis! :D

"försök inte att vara perfekt för någon. vänta på den som älskar dina fel" <3 :)

Imorgon är de slut på mitt fetto liv, dax för förändring ;)