onsdag 26 oktober 2011

Digitalbild :)

Hela förmiddagen med Malin, TRÅKIGT nog hade någon
tattare satt sig så vi inte fick sitta bredvid varandra! *arg*
 men men, vart glada miner ändå..
Känner att jag fick väldigt mycket gjort! (: Bra sandra, bra!
Lägger upp lite bilder, så får ni se vad jag sysslat med ;




Lite smått och gott, mest små detaljer men som ändå gör en stor skillnad!!

Gårdagen var riktigt lycka till slut..
Var hos farbror blå, får hoppas att detta går vägen nu :)
Sen var jag och mlii på lager 70 och willys..
Drog oss hem efter ett tag, så kom malin och hämtade mig..
Ännu en vända på lager, fast med henne och elinore!

Hem och fixade lite, sen vidare hem till Mican med E och kollade på film..
Också en mycket bra film, tycker de kommer ut ganska mycket bra filmer nu för tiden! : )

Ska till P och hämta min jacka idag också :D soooft, ÄNTLIGEN hemma nyckel igen! Höh ^^
får se vad kvällen har att ge, vet att jag skall på "tjejkväll" hos Mican iaf, sen får vi se om

de blir ett glas vin och mys! :D Underbart!!

Och idag får jag träffa min älskade mami också *! :))

Fråga inte om någonting, de gör för ont
Du bara trycker och trycker, de finns faktiskt någonting som kallas känslor!
Du försöker göra mig liten, men när du inte lyckas blir du arg, jag har lärt
mig att stå på mig & inte ta massa SKIT från en idiot som dig!
Kommer ALDIRG mer att ställa upp eller ens hjälpa dig med någonting..
Du förlorar! ;)