torsdag 13 oktober 2011

Flyter på :)

Ibland när saker gåt bättre än man tror, kan man
ju nästan bli lite rädd & undra när nästa motgång skall komma..
Jobbade igår, och efter jobbet på min lilla promenix hem fick
jag ett sms av Elinore..
Hon hade klarat körkorte :D såå jävla king!
Så var ute och gled flera timmar igår, skjutsade hem söta Gisela ect ect.. :D
Åkte hem till mig vid 5 och åt en myycket god middag, mammas kyckling gryta! Mumms..
Efter några kaffe koppar & några timmar senare åkte vi hem till E och kikade på en film..
Jätte bra, med sandra bullock..:) Hon är så fin!

Somnade vd 1 och vaknade av en stressande Elinore som skulle åka iväg, så var bara att
masa sig upp och åka.. Så nu sitter jag här med en kaffe & känner hur sköööööönt de är
med en ledig dag, äntligen :D

Skola imorgon iaf, T-S kan inte bli bättre! :)
Sen är de helg, och om alla vill veta så blir de lungt ihelgen :)
tänkte vara hemma och kolla på Idol imorgon iaf, sen får vi se vad min vita Lördag
har att ge, jobb kanske? :D

Skriver en rad sen när Mr. har varit här ;) höhö ^^