tisdag 1 november 2011

SKRÄCKFILM AB

Vart visst en skräckis igår med Elinore :)
Tyckte inte att den var läskig, men när vi sen skulle sova märkte
jag till min stora förvåning att jag vart mörkrädd, E lät konstigt och jag
sov och vaknade om vart annat.. DAMP ..
men de va helt ok ändå, mlii ringde och väte mig 11 imorse, tacka för de.. annars
hade jag säkert sovit än :D haha!

Helgen har varit helt galet bra ;D
Fredagen var jag på kollektivet med två underbaringar <3 :)
Vart tjenis med en ORM :D Adam in my heart, först vart jag helt
tårögd, visste visst inte att jag var orm rädd :O
Men de försvann efter ett tag, Tur tur eftersom att jag fick agera ormvakt medans mican
fotade :)
Trevlig kväll iaf ...

Lördags förmiddagen spenderades med Elinore och Gisela & massa öl :D

Gick runt på alla skoter affärer och kikade, träffade lite folk & hade allmänt trevligt!
Åkte hem till mlii och började festa på ritkigt vid 4 :D
Sen bar de av till parken efter lite förfest hos Marie :)
Åkte hem i skaplig tid eftersom att jag skulle jobba 9-19 på Söndagen :)
De gick också jätte bra, visst var jag trött.. men de funkade iaf !

Tog en promenad hem efter jobbet upp till Willys och träffade Malin :D
Pratade om gårdagen & drog i oss en P-K like allways..

Igår var en riktig chill dag,t go de bara lungt och gjorde inte mer än nödvändigt :D
Sååå softt :D

Nu har Fröken K höstlov, underbart! :D
Hoppa in i ducshen snart, sen haka på syeter till bil besiktningen på DEN RÖDA FARAN!
så får vi se vad resten av dagen har att ge, vill hinna träna också..
Imorgon far brudarna B till blge för lite shopping m.m :)

Sen ska jag njuuuuuta av att vara ledig.. funderar start på att
vara nykter nästa helg & träna massa :D hade varit såå skönt! : )

Eftersom att jag tydligen bara vart med på en bild från helgen så slänger jag upp den :D