onsdag 9 november 2011

6 dagar kvaaaaar!

Till de är premiär :D
& nattbion kommer tillbringas med Mican,Malin & Bj <3
Ska bli sååå bra!



Nyss hemkommen från Mormors kalas :)
Mycket tervligt med lite släkt / familj ..
Imorgon är jag LEDIG, men ska iväg med min lillebror "Alex"
till badhuset, sen blir de gymmet med Elinore ;) Soft..
Hade velat att mlii skulle komma hem imorgon, eftersom jag saknar
henne så J-vla mycket, men på Fredag får vi återförena våra själar <3 The one and only!

Får se vad helgen har att ge, händer de inge kul här, eller att jag inte
ska jobba så lämnar jag Mora över helgen (:
Får bara lite ångest att de då inte blir någon träning..
Men blir ju dubbelt imorgon & på Fredag blir de pass med mlii ..

Har inge mer att skriva för idag, så tänkte lägga mig & läsa eller glo på en film
och skicka iväg ett sms till min nya vän ;) höh ^^

TJAO / S