fredag 4 november 2011

Fredag, fredag :)

Vaknade i tid idag, mkt skönt :) 
hade en kusin kväll igår, väldigt länge sen :) 
tog oss en promenix efter att peter skjutsat ner mig på stan, gick
förbi Neos grav och tände ett ljus och kikade runt lite på kyrkogården! <3 
Känns helt sjut varje gång jag är ner dit, att allt vart så fel :( <3
hämtade även ut biljetterna till twilight :D snart snart!! 


Gick hem och kollade på tre avsnitt av ett AS bra program..
de är den engenska vertionen av "dålig pojkvän" bla bla.. Men riktigt kul att kolla på..


Idag ska jag och min kusse träna, imorgon också, så får vi se vad kvällen
imööra har att ge :D 
Ikväll blir de lungt iaf, några avsnitt och sen sova!! (: 
Skulle egentligen till blge imorgon, MEN hoppar de :( 




Skriver en rad ikväll ist, känner att jag inte har allt för mkt att skriva om! :) 
PUSS!


jag älskar dig min kära vän :)