måndag 14 november 2011

Måndag :)

Ny vecka, nya möjligheter :)

Helgen har varit jätte mysig, Fredagen spenderades med Malin
vi var på bio och såg ;
Den var faktiskt skit läskig & man satt på helspänd under hela filmen eftersom man visste
att någonting skulle ploppa upp när man mist anade de :D hehe ^^,
Innan filmen åkte vi till Mican och satt där och pratade en stund, mycket mysigt! :)
& efter filmen åkte vi till en gammal vän & rökte en cigg!

Åkte hem och la mig, vaknade vid 11 dagen efter & gick upp till M som låg på sjukan <3
var där en stund och for sedan vidare ner på stan & kikade lite i affärer och köpte en vinare :)
Vart tjej mys under kvällen, mycket fint :)
Och natten ska vi inte ens tala om, ryser bara jag tänker på´t .. hua mig ^^ vissa saker
får mig faktiskt rädd på riktigt, och så vart de..

Mamma och Tilda kom och hämtade mig igår morse nere i kollektivet , åkte hem & träffade
Malin över en P-K & lite N-G ;) haha.. förkortningar är alltid bäst!
Åkte hem en vända och fixade här och på kvällen träffade jag en nyfunnen vän :)
Mycke trevligt, fick en proemnix nere vid tingan & sedan åkte upp på H en vända..
Efter de vart jag avsläppt hos min käraste syster :D Kaffe, dopp och en jävla massa prat,
hittade även ett block vi skrivit i för herrans många år sedan :D så jävla fett kul att läsa såhär i efterhand :D
Älskar dom stunderna, bara vi & en massa flumm <3 LOVE!

Tog en mini prommis hem och började läsa en ny bok, eftersom jag läste ut min i Fredags :(
De handlar om en kille som är mano depressiv ect. ect..
Det är hans mamma som skrivit boken, eftersom killen själv tog sitt liv "stod på baksidan"
Så hon beskriver hur han växte upp och vilka tydliga tecken han gör som bäbis och visar
att det är någonting som inte står rätt till osv..

Nu måste jag börja göra mig klar, börjar kl 1 :)
Dax att träffa autism gruppen igen :D ska bli lika kul som dom andra gångerna! :D

Ha en bra dag allihopa :)

PUSS / S