lördag 19 november 2011

Öl och massa lortmys...

Vart visst ett inlägg från paddan, eftersom Emelie intog datorn
Och sitter själv och bloggar...
Idag har vi varit och kollat på småstadsliv :) såååå bra.
Just nu sitter vi och tar en varsin öl, sedan blir de vin och rave, utgång
Står på schemat idag..
Får se hur detta slutar :D
Åker förmodligen hem imorgon, beror på
Hur fröknarna mår och om mlii kan köra,-
det är ju trots allt ganska långt hem..

Pratade med mamma för en stund sen, strams vad jag saknar
Henne, men vi ses ju imorgon kväll eller måndag :)

Kom precis att tänka på att vi ska ju på
Kryssning om två veckor..
Ska bli underbart :) hoppas bara de blir lika
Mycket drag denna gång som förra :D hahahaha..

Snart dax att fylla upp bubbelpolen
Eller ta oss någon trappa ner till stora poolen..
De är otroligt hur mycket jag trivs i
Denna stad :) mycket bra!
Hade jag haft ett jobb här hade jag flyttat
På en gång.. Minns när jag och mamma
Var här när hon var på kurs, då Hatade
jag Gävle, hittade ingenstans och var
Bara på allmänt dåligt humör ute på stan..
Men nu när man känner lite personer och börjar
Hitta så skulle jag inte tacka nej :)

Dax att göra någon nytta, orkar inte sitta här mer :)