onsdag 7 mars 2012

Onsdag ;)

Sitter i skolan och har varit här sen 8 :) ganska chill faktiskt..
sov hos elinore inatt, lika mysigt som alltid :)
Kollade på BB och käkade naturgodis igår, underbart!
Var gos Jessica en vända också, mys! ikväll blir de Onsdagsmys med tjejjorna! :)
Ska kolla på the notebook, en kärleksfilm som är sååååå bra..
Skall även förbi Z och prata J! De blir underbart, var ju evigheter sen vi träffades sist! <3

Nu får kl bli 10, då kommer Malin :) skall sätta ihop ett fungerande schema för denna
period, måste också sätta igång med mitt projektarbete så de lir klart, fick
stränga order om att inte börja med de i sista sekund, och de stämmer ju för vem orkar
sitta med ett stort arbete kvällen innan? blir bara taykoon av allt! ;) haha xD

Nästa skolträff blir i Göteborg, ska bli så otroligt roligt att komma ifrån Mora
en vända och otroligt intressant, blir massa studiebesök m.m
Bara imorgon kvar , sen helg :D Fett nice! Speed weekend ihelgen!
party party all night long, kan inte bli bättre! :D
tråkigt bara att mlii fick lov att jobba :/ hade ju så roligt där förra året, allt var helt gaalet!
Men detta året blir de med Malin och co :D ska bli så roligt..
Hoppas bara att isen håller till helgen, eftersom dom gått ut med varningar och de ser inte
direkt roligt ut på saxviken, skulle inte gå ut på den isen för pengar :O

ska väl kanske försöka masa mig från datorn & gå ut och ta en ciggeluring ;D
Skriver kanske en rad när jag slutat, får bli en skärpning med bloggen.
men känns samtidigt som att jag aldirg har någonting att skriva, visst händer
de massa saker hela tiden i mitt liv, men inget jag vill dela med mig av, vet ju som
sagt inte vem/vilka som läser min blogg ;) hehe ^^

men ha en underbar Onsdag, för de ska jaaaag ;)


Puss / S

Bokat och klart ;)