torsdag 15 mars 2012

Härliga Torsdag :)

För tillfället är jag barnvakt åt mina små och deras vänner.. Huh ^^ Mamii kom hem ;D 


Började dagen med en timme på gymmet, underbaart efteråt :D
Igår var jag och Anette ute och red, de var helt fantastiskt, så länge sen :) 

Var med Elinore och Jessica en vända innan MR kom förbi och pussades liite ;) hehe! 


Annars har dagen vart helt chill, träffat Malin över en PK :) Pratat om massa, inte
träffat henne sen i Måndags så de var jätte trevligt :) <3

Idag är den stora dage förresten, men de märks inte? :P Får väl se? 

har räknat ner dagarna, men men! ;D 


Blir nog övernattning på Spanskvängen inatt <3 Underbart!
Så får helt enkelt se va resten av dagen har att ge, imorgon är de iaf

TRÄ slöjd som gäller, fortsätta svarva som jag är såååå king på ;) hehe ^^
Efter de blir de utflykt, åka skoter och umgås :) Ska bli mys! 


På Lördag åker jag ut till Rullbo med mamma, twinsen & min ÄLSKADE syster mlii <3
Moster är även där, så hoppar INTE att åka ut, saknar henne massor ! 

På Söndag morgon blir de power box, får hoppas att de går bättre denna gång ;)
Men nu är de för nybörjare, så får hålla händerna i styr :D hahahaha ! 



Jag älskar dig