tisdag 6 mars 2012

Even an angel can fall !

Kollade nyss avsnittet av BB från igår ;D
Trodde ALDIRg någonsin att jag skulle fassna i de programmet..
Men så vart de visst ;) Såå bra!!

Gårdagen spenderades med en mycket god vän :) <3
Åkte hem till E på kvällen och kollade på en AS bra film What´s your number tror jag

den hette, as bra var den iaf ;D

Idag blir de en lugn dag :) Skulle varit till skolan och gjort ett schema, men vart
tydligen inget :S Onödigt att gå upp så tidigt?
Tog iaf en morgon promenad från Öna med mammsen imorse :)
Åt frulle och chilla när vi kom hem!

Ikväll blir de gymmet, måste fan sätta igång om döF ska komma bort
innan sommaren :)
Skall även träffa MR Right ikäll :D hehe ^^


Nu en cigg & en kaffe kopp + melissa horn, kan inte bli bättre :D

Ge mig helg, ge mig massor med underbart folk ! <3

Jag saknar diiiiiiiiiiiiiig älskade vän <3