lördag 25 februari 2012

Lördag ;)

Sovit som en sessa hela natten <3 ;)

Ikväll kör vi all in jag och min kära syster :)
Ska bli såååå kul, länge sen var de också!!

Fint väder, bra humör.. väntar bara påatt klockan ska bli lite mer 
Så partyt börjar, kliar i fingrarna.. Var så länge sen jag var ute
i Mora! :) Livet leker!

Sista tiden i mitt liv har jag kommit på massor av saker som jag gjort, rätta beslut/dålig m.m
Men de som verkligen var de bästa var nog när jag kom på att jag ville vara själv..
Om någonting inte känns rätt från början, varför ens fortsätta? Naj Naj..
jag ska absolut inte säga att jag haft tråkigt, för de har jag verkligen inte..

Roligaste och underbaraste vintern på många år :D
Träffat massor av nytt folk m.m
Men de räckte inte? orkade bara inte.. och när folk frågar varför, vad ska man säga?

Hoppar in i duschen och fixar mig lite :D
fått i håret också :) Tack Elinore! <3 



Såååååå happpy!