fredag 17 februari 2012

10 dagar senare ;)

Vart ett riktigt långt jobb pass igår, jobbade även över därmed helt död!
Åt middag med en mycket fin vän efter jobbet :) <3
Efter de åket jag och Elinore och tränade, vart där ganska länge :D mums!

När man väl åker dit är de ju så otroligt kul att bara träna tills svetten rinner!
Tog en ciggeluring med Christian igår :) Så länge sen !

Började även denna dag kl 08.00 med BodyPump med Emelie..
såå skönt, så nu sätter jag på kaffe och hoppar in i duschen ;D
Väntar på¨mormor och morfar & hoppas på att någon rolig själ
vill hitta på nått galet ikväll :D



För övrigt börjar jag sakta men säkert att börja må bra igen!
Såg när jag loggade in att jag inte skrivit på 10 dagar!
men gör inte så mkt mer än jobbar, tränar, sover & även är i skolan ibland :)
Känner att jag saknar mina vänner, saknar den närhet och allt galet man alltid gjorde förut!

Så that´s my life!