torsdag 25 augusti 2011

Uppe med tuppen.. eller inte!

De är ju konstigt att vissa dagar sover men huur länge som helst..
Andra inte .. kroppen kanske behöver de eller nått? :P
Hade en otroligt givande samtal med en underbarig inatt :) Såå ja saknat!

Känns som att denna dag är ganska värdelös dåligt väder
och en blandning mellan glad/besviken.. Egentligen
hade jag bara velat packa min väska och åka till mormor & morfar :)
Men eftersom jag eventuellt skall jobba imorgon så blir de inget..

Nu är de inte många dagar kvar till kryssningen :D De kommer bi toppen!
Åker med mormor anita, emelie och malin :)
Lollan och co åker samma dag kan fan inte bli bättre :D
EN person hade jag gärna sluppit, men går icke! :P tråkigt nog ..
Pratade med E om de, och hon höll med ;) Får väl stå ut helt enkelt..

Hade velat att skolan ska börja på riktigt, men får vänta tills efter
helgen :) d blir de en heee vecka med Johanna, uderbart!
Malin & emelie drar till Bulgarien, gonna miss you <3

Men lika bra att spara pengar eftersom jag vill till thailand
med massa underbringar :D <3
Hade varit super om någon gullhöna hade velat följa
till Norge i två månader och jobbat lite.. Tjäna lite
extra mena ja ;)

men men, ska hoppa in i duschen nu..
Sen ta en promenix i de "fina" vädret.. humm ..

/ S