måndag 29 augusti 2011

Första inlägget från skolan :)

Försov mig "ovanligt" så skyndade mig imorse och fixade till
snabbt som s*tan, följde mamma och lämnade dom små i skolan
och åkte sedan hit :)
hade första lektionen matte & de vart såklart bara prat i matsalen med
johanna ;) hehe..
Kollade vilka ämnen man kommit in på och till min stora förvåning
hade jag kommit in på träslöjd :D haha! Än blir inte olle av med mig ;D

Tog en promenad hem till Johanna och å+t kyckling gryta & drack lite
kaffe och gick tbx hit :) Nu sitter jag här i datasalen, heelt själv
och kikar runt lite överallt & försöker komma på vad jag ska göra fram till
rasten?

Vid 2 ska jag hem till Ellie och fixa med lite hemlisar..
Kommer skriva ut de här på bloggen bara de är klart..
Men kan säga att jag är ÖVERLYCKLIG :D hehe ;)

Allt kommer nog rulla på nu, efter alla motgångar under denna f*tt sommar!
Men som folket säger, när allt går emot en är de bara att vänta in de bra!
och de stämmer faktiskt..

Imorgon åker mamma och moster till Krääkland, kommer bli tomt..
men har som sagt en hel del att göra när hon är borta! ;)

Skola imorgon också, ska bli sooooft ;D
En hel vecka med bästa Johanna, kan inte bli bättre :D

Men men, ska kila vidare..

Skriver en rad ikväll !

PUSS / S