torsdag 7 juli 2011

Torsdag :)

härlig dag, började med att mormor och morfar kom förbi med frulle :)
Varit barnvakt och haft de allmänt mysigt, ända till solstingen kom
förbi på besök :O uchh, legat och sovit / kollat på film i
flera timmar.. Frysit som fan..
Dock bättre nu iaf, turen kanske är lite på min sida ändå??
får hoppas att min bränna lägger sig och blir BRUN ist för röd :D hahaha..

hade super kul igår, började med att vi satt utanför strand ett
par vänner och jag såklart :)
Lyssnade på Roger Zackrisson som sjöng allsång :D Hel mysigt..
De va annat än att lyssna på alla vanliga låtar man alltid kör på :)
Drog oss vidare till uteserveringen på sportbaren, rockmusik.. helt ok!
Sen vart de hamgång, eftersom att jag skulle upp kl halv 9
och vara banvakt :) Gick bra de också, varit nere vid vattnet ett par
timmar med twinsen + Andrea :) Solat och fikat.. Vart inge bad idag :(
får ta de en annan gång??
Hoppas på fint väder imorgon, eftersom det är mora marknad..
Förra året var jag ju där med mamma, tilda & Niclas.. Sjukt fint väder då iaf..

Dax att sätta på ännu en film & kika lite..
kanske försöka sova? Vet ej ..

jag tänkte ännu en gång, oc jag var faktiskt upp
över öronen kär, nu är ALLT över.. på bara en dag..
Ska jag tacka "dig" eller ska jag bara strunta dig "dig"
för han var inte mer värd än någonting på denna jord, det märktes
när det väl gällde.. Samtidigt tror du säkert att du har mig kvar innerst inne..
men nu får det blir ett slut på denna plåga " och de får mig att må mycket bättre" :)


/ S