lördag 9 juli 2011

Lördag :)

Mys dag igår igen, solat & badat hela dagen.. Även en sväng på Mora marknad :P
Vart även middag nere vid stranden med alla :)
Senare på kvällen vart de en roadtrip till Rullbo för att lämna av andrea..
Hamnade i världens oväder, åska, regn & massa blixtar :S uchha..
men det försvann ganska fort, som tur va :D

Kollade på en film & tog de lugnt när jag kom hem, sen vart det bokläsning
för heela slanten, ritktigt skönt :)

Väntar på att Malin skall sluta, blir en sväng till på marknaden eftersom hon
jobbat och inte hunnit dit :P hehe ^^

ska dricka upp kaffet sen platta håret :) Minns inte när kaluffsen fixades sist :D

Nu får A-N ringa om Jobb, blir gaaalen av att bara gå hemma.. uchha!
men blir väl snart hoppas jag :D

Har tagit ett stort beslut i mitt liv " inget jag kommer skriva om" men nu
är det gjort iaf :D och riktigt glad över de är jag! :)

måste skynda mig nu, ha de BÄST

/ S