fredag 13 januari 2012

Fredag :)

Så otroligt dåliga uppdateringar, men här händer de nått hela tiden..
Jag och Emelie var på boxning för någon dag sen, och de slutade med en
stukad handled, dålig karaktär i know ;) HAHAHAHA! 
Var hos Emelie med Fredriik och fikade och flummade runt igår, de är då
man mår som bäst :) 

Ikväll blir de vansbro med underbart folk, ska fira mamma och moster som
nyss fyllt år :) 
Denna helg erbjuder massor av aktiviteter, imorgon SKA jag fiska ;D 
Så får se hur denna helg slutar! 
På måndag är de Autism träff igen :) Ska bli så kul att träffa alla igen :)
Tråkigt att Malin ligger på sjukan i Falun :( Kom heeeem min kära <3 

Just nu poppar jag musik, dricker kaffe & funderar på vad man skall
göra av sitt liv, känner att de måste hända nått riktigt galet snart.. Men vet inte vad än :D 
Livet rullar på ganska bra faktiskt, känner mig lyckligare än någonsin faktiskt, och de känns BRA! 

Jul och nyår var gaaalet kul :D
Ska lägga ut bilder så fort tid ges!!

"Never a mistake, always a lesson"