onsdag 21 december 2011

Fryser ju ihjäl :(

Så kallt så man avlider, NÄSTAN.. men detta kalla vinter väder hoppar jag
mer än gärna..
Jag som verkligen såg framemot vintern, men tar nog tillbaka dom orden!
Varit ute och julshoppat med Malin idag :) och även fixat lite annat smått och gott ;)
Väntar nu på att Emelie ska känna sig redo för lite gym, länge sen nu.. FettoKisse AB !
Imorgon ska jag upp på hästryggen igen med Emelie, va så länge sen sist nu, så får nog se
hur detta kommer sluta.. Känner jag mig själv rätt bådar de inte gott :D
Fast så länge inte E lovar att jag ska få alla hennes pengar om jag ramlar av, så blir
de nog bra till slut ;D Eller??? Eller???
Men nog ska Isa få springa lite ;D Gallopp gallopp!

F kom och hämtade mig i Rullbo igår <3, haft ett underbart dygn där..
Massa mys m.m med mormor, morfar och moster :D
Spelat relax, druckit en öl & ätit gott!
Även fixat på mosters julklapp, proffs jag är alltså! hehe ^^,
Nu är de bara finslipet kvar :D

Kollade på en sjukt konstig film igår som heter "The Box" ingenting jag kan
rekomendera, värsta filmen ever.. Såå dålig :P haha!
Skulle kollat på en som heter Hannah, men hade såklart sätt den..
Undrar vart och med vem jag egentligen sett alla dessa filmer? De är ett mysterium!

Ikväll blir de kusin mys ;D De är sånt som är BÄST!
Riktigt länge sen sist nu, Och måste planera lite känner jag..
EN sak är då säker, detta år firar nästan hela släkten jul ihop :D Underbart!!

Ska iaf ringa mlii nu! :D

TJAAAAAOOOOOOOO!

<3